Comeon, Betsson, Bethard og Nordicbet har satt den samme oddsen på kveldens storkamp i Premier League

Liker du fotball, liker du Premier League-fotball? Gjør klar til toppkamp mellom to gigantiske klubber i kveld. Manchester United får besøk av Tottenham. TV 2 Sport Premium viser kampen klokken 21:00.

Ett av mange spenningsmoment for tiden i Premier League, er hvor lenge Jose Mourinho har stillingen som manager i Manchester United. Tap i kveld og Man Utd-sjefen blir utsatt for et bortimot umenneskelig press.

Til å ha relativt mange gode spillere, fremstår Manchester United som et gørr kjedelig lag under Mourinho. Tottenham derimot, imponerer.

Utvalgte selskap med odds på hjemmeseier, uavgjort og borteseier:
Comeon: 2,50, 3,35, 3,05.
Betsson: 2,50, 3,35, 3,05.
Expekt: 2,55, 3,30, 3,10
Coolbet: 2,60, 3,41, 3,10.
Bethard: 2,50, 3,35, 3,05.
Nordicbet: 2,50, 3,35, 3,05.
Norsk Tipping: 2,40, 3,00, 2,75.

Barrunde
Jeg husker ikke når det var og jeg var full. Det var kamp mellom Tottenham og Manchester United. Jeg var i Scandibar i Pattaya. London-klubben ledet med et par mål til pause og jeg var sikker på at oddskupongen ville gå inn. Jeg kjøpte runde til alle i baren hos Erik Sørensen. Ja Thailand var billig på denne tiden, men det ble en saftig regning ettersom Scandibar er en populær bar i badebyen med mange gjester.

I 2. omgang fremstod Manchester United som et nytt lag, og skåret flere mål; nok til at Alex Ferguson vant nok en kamp. Jeg tapte penger på oddsen og fikk i tillegg ei solid barregning på grunn av Tottenhams fantastiske førsteomgang.

Jeg ser ikke bort ifra at jeg setter penger på Tottenham i dag også, men alkohol blir det garantert ikke.

Oddsen gjør fotballkamper ekstra morsomme! Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar