Når du velger bort radiobingo for fotballkamp

Jeg har kjøpt radiobingoblokk, men i dag spiller jeg ikke bingo. Noen andre har overtatt blokka. Jeg prioriterer fotballkampen mellom Manchester United og Tottenham, en kamp som begynner samtidig som radiobingoen.

Jeg har spilt radiobingo i august. Jeg elsker det; det er spennende, sosialt og avslappende. Det er med tungt hjerte jeg velger fotballkampen, men blokka mi er med i spillet og det kan jo bli utbetaling både på oddsen og i radiobingo i kveld.

Onsdag er min siste mulighet til å spille bingo i Radio Nordkapp og Radio Porsanger. Neste mandag sitter jeg igjen i studioet og blir sittende der i overskuelig fremtid under bingosendingene.

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar