Så sikker som det er mulig å være på Argentina-seier

Hvis Argentina spiller uavgjort eller taper i dag mot Nigeria, kommer jeg til å få høre det hos mange. Alle jeg har snakket fotball med i dag, har jeg lovet Argentina-seier og avansement i VM. Dristig ja, men herregud; det er Argentina vi snakker om.

Argentina har spilt fryktelig dårlig i kampene mot Island og Kroatia. Det er uforståelig at så mange gode fotballspillere på ett lag kan fremstå så dårlige sammen. Jeg tror det snur i dag. Det blir Argentina-seier og en god fotballkamp mellom Nigeria og Argentina.

I fotball er ingen ting sikkert og når jeg sier Argentina vinner, er det gjetting. Jeg satser penger på Messi & co hos Comeon.com.

Det kommer til å bli en fryktelig spennende kveld, og vi kommer helt sikkert til å få se bilde av Maradona på tribunen som heier frem sitt kjære Argentina.

Av fire interessante VM-kamper i dag er trolig Nigeria mot Argentina den mest interessante kampen for det store publikumet. I dag blir det avgjort om verdensmesterskapet er en fiasko eller ikke for Argentina.

Utvalgte selskap som odds på Nigeria-seier, uavgjort og Argentina-seier:
Comeon: 5,95, 4,60, 1,55.
Betsson: 6,20, 4,55, 1,56.
Expekt: 6,00, 4,70, 1,58.
Coolbet: 5,95, 4,50, 1,59.
Bethard: 5,80, 4,70, 1,57.
Unibet: 5,85, 4,55, 1,58.
Nordicbet: 6,20, 4,55, 1,56.

Oddsen på Argentina-seier har ramlet de siste 12 timene. Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape! Dette kan bli en svært pirrende kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar