Andreassen ga deg tilbud om kraftig avkastning

Få tror det, men jeg er langt mer tilbakeholden enn Kjell Andreassen. Hvis han fikk bestemme ville vi offentliggjort alle oddskupongene som er nokså sikre. Jeg derimot tar forbehold ettersom ingen ting er sikkert i idrett. I går offentliggjorde jeg felleskupongen vår, en kupong med bedre avkastning enn noen aksjer og banker.

De som kopierte kupongen, selv om jeg anbefalte at du ikke skulle gjøre det, ville tjent 436 kroner med 100 kroner i innsats. Dersom innsatsen var 1 000 kroner ville nettofortjenesten blitt 4 360 kroner. Hyggelige summer ja, og vi hadde en god dag hos Coolbet.com i går.

Jeg fikk også inn min kupong hos Comeon.com, men som vanlig var jeg litt mer forsiktig enn vi var. Det gjør noe med humøret når veddemålene går inn, selv om pengene blir stående på spillekontoene hos henholdsvis Coolbet.com og Comeon.com.

Og ja, det blir nye veddemål i dag. I dag blir ikke våre valg offentliggjort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar