Ruud gjorde at tidsskjemaet ble forskjøvet

Det ble veldig spennende i kampen mellom Casper Ruud og Jordan Thompson i «French Open», så spennende at hele tidsskjemaet for undertegnede ble forskjøvet denne dagen.

Ruud vant de første settene, men Jordan Thompson kom tilbake og tenniskampen ble avgjort i femte sett med norsk seier. I formiddag fikk jeg spørsmål om jeg tenner på Ruud-seier i dag fra ei som er superinteressert i tennis. Av en eller merkelig grunn starter mange av hennes spørsmål med: «Tenner du på….».

Jeg skrev som sant var, at jeg ikke tenner på Ruud-seier. Tradisjon tro tror jeg han taper, men oddsen er såpass høy at det er fristende å sette penger på seier til Casper Ruud mot Albert Ramos-Vinolas. På en lang og hektisk arbeidsdag ville det vært greit med litt tennis mellom slagene i ettermiddag.

Albert Ramos-Vinolas har betydelig bedre rank enn Casper Ruud. Oddsen hos Comeon.com er 1,40 og 2,90. Kampen begynner klokken 14:00.

Eurosport har rettigheter til «French Open» og det ligger mange muligheter i Eurosport Player.

Tennis er en fascinerende idrett, men oppslutningen og interessen er begrenset i Norge. Kan årsaken være at andre land enn Norge dominerer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar