Comeon.com ble hennes beste venn

Da jeg laget overskriften tenkte jeg på arbeiderpartiforslaget om ensomhet; for øvrig et forslag der intensjonene er gode, men vi som ønsker klare grenser for politikk vil ikke at politikerne skal blande seg opp i alt mellom himmel og jord. Nok om AP-forslaget egentlig.

I går da jeg gjorde meg klar til trimtur på cirka 71 grader nord, kom det en snapp sørfra fra ei dame som tidligere har vært kritisk til at jeg veddet mye på fotballkamper. Bildet var illustrert med teksten «Comeon.com har blitt min beste venn». Sånn bortsett fra et veldig sexy og lettkledd bilde, smilte jeg bredt av teksten. At ei dame som sjelden har brukt penger på spill og som har vært kritisk til meg kan finne glede hos aktøren jeg bruker mest, er underholdning for undertegnede.

Om jeg kommer til å følge med på om den nye Comeon.com-kunden har kontroll over eget konsum? Overhode ikke! Jeg antar, eller jeg regner det som soleklart at ingen personer lar spill og veddemål bli altoppslukende. Det skal berike hverdagen, ikke skape nye problem i en allerede utfordrende tilværelse.

For øvrig er det tre timer og femti minutt til jeg setter meg i studiostolen klar for ny radiobingo i Radio Porsanger. I tillegg til å være en viktig inntektskilde, skal bingo være sosialt, spennende og morsomt. De som spiller radiobingo hos oss bekrefter at det er givende. Og ja, i radiobingo er vinnersjansene hyggelige selv om det er vanskelig å vinne lykketallpotten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar