Tenker på Inger Lene Eilertsen Rølvaag

Akkurat nå tenker jeg på Inger Lene Eilertsen Rølvaag. Nei, nei; ikke at de fleste gutter på min alder kikket ekstra mye på henne på fritidsklubben for et par ti år siden. Ikke at hun har en kledelig brunfarge i kinnene om sommeren. Ikke at hun har veldig god film- og seriesmak. Neida. Hun er nemlig Stabæk-supporter, og Stabæk-supportere er flotte personer når Rosenborg gjør det godt i Eliteserien. Akkurat nå flyter Rosenborg på en liten sky.

I dag er det kamp mellom Stabæk og Lillestrøm, på Nadderud. To klubber som har startet sesongen svært dårlig. Jeg hadde tenkt å sette penger på Lillestrøm, kun på grunn av Ole Dyrstads fortid i klubben. Men så begynte jeg å tenke på Inger Lene Eilertsen Rølvaag, og jeg velger nok hjemmeseier hos Comeon.com. Oddsen er fristende høy.

Hvis Stabæk skal berge plassen og det bør klubben gjøre hvis jeg fortsatt skal få filmtips fra hun med det blå hjerte sørpå, må bærumsklubben vinne hjemmekamper mot andre dårlige lag. Ja, Lillestrøm har langt fra imponert de først seks første seriekampene.

Til vanlig er det uimotståelig artig å herje med Stabæk-supportere, men ikke akkurat nå. Klubben ligger for dårlig an til at «mobbing» blir god humor.

Odds fra utvalgte selskap på hjemmeseier, uavgjort og borteseier:
Comeon: 2,40, 3,40, 3,00.
Betsson: 2,37, 3,45, 2,90.
Expekt: 2,35, 3,50, 2,90.
Coolbet: 2,48, 3,50, 3,20.
Bethard: 2,45, 3,50, 3,10.
Unibet: 2,40, 3,55, 2,95.
Nordicbet: 2,39, 3,45, 2,95.
Norsk Tipping: 2,25, 3,30, 2,75.

Avspark klokken 19:00 og Max viser kampen. Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar