Min kjærlighet til Comeon.com som er 8 år

Det ble raskt forelskelse mellom meg og Comeon.com. Jeg husker ikke om det var kjærlighet ved første blikk, men det tok ikke lang tid før jeg la bort konkurrentene til fordel for Comeon. Himmel og hav; Comeon har tjent penger på meg, men jeg har opplevd mye artig sammen med selskapet som har lisenser i utlandet.

Jeg var fast Betsson-kunde og var veldig fornøyd med Betsson, men så dukket Comeon.com opp. Jeg vet ikke hva som var forlokkende. Jeg er ikke spesielt stor fan av John Carew, oddssettingen var ikke fenomenal og jeg stod over alle bonusordningene jeg ble tilbydd. Likevel ble jeg fast kunde hos selskapet. Jeg har vært nokså trofast, uten at jeg er en fundamentalist.

Jeg tror eller tipper i god Comeon-tradisjon, at jeg ble fasinert av nettstedet. Nettstedet ga de samme mulighetene som Betsson og Expekt, men likevel skilte Comeon seg ut sammenlignet med konkurrentene. Ja, jeg tilskriver kjærligheten til selskapet på grunn av nettstedet.

Kjærlighetslivet har ikke vært en dans på roser. Jeg har i løpet av årene hatt utfordringer med innskudd og utbetalinger, men aldri uløselige problem. I et langt forhold skal det være noen opp- og nedturer. Jeg og Comeon.com har vært gjennom noen bølgedaler, men jeg har aldri vurdert seperasjon eller skilsmisse. I dag er forholdet vårt veldig sterkt. Jeg tåler veddemål med dårlig fortjeneste, og Comeon.com tåler at jeg skjeller ut kunderådgivere på chatten.

Gratulerer med 8-årsdagen, Comeon. Sammenlignet med konkurrentene er Comeon et barn, men veldig moden for alderen. At selskapet får flere og flere partnere eller forhold, er helt i orden for min del. Som allerede skrevet, jeg er ingen fundamentalist.

8-årsjubileet feirer Comeon.com med bursdagsgaver til kundene. Jeg ser ikke bort ifra at jeg benytter meg av bonusordninger dersom jeg taper penger på kveldens Premier League-kamp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar