Kjell Andreassen tjente penger til unge Solvik

Jeg kan si mye pent om Kjell Andreassen fra Honningsvåg. Nå kan jeg også legge til på listen at Andreasen skaffet meg inntekter. Vi vedder sammen hos et spilleselskap. Etter et par runder med tap av penger, kunne vi lørdag ettermiddag juble for en hyggelig fortjeneste.

Da vi leverte kupongen fredag kveld, var Andreassen svært påståelig. Han ville satse nesten hele innskuddet på Watford-seier mot West Bromwich Albion. Jeg prøvde, virkelig prøvde med ulike argument om at han skulle velge en annen kamp på en vanskelig oddsmeny. Menyen var så vanskelig, at jeg ikke fant en kamp som kunne matche Watford-oddsen. Dermed ble det kun én kamp på kupongen.

Watford vant 1-0 og vi er litt rikere når det gjelder penger. Selv om det er bra med penger på spillekontoen akkurat nå, vet både unge Solvik og Kjell Andreassen at det som kommer raskt inn forsvinner like raskt ut.

Det var en veldig spennende lørdag ettermiddag med oddskupong sammen med Kjell Andreassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar