Min beste Leicester-opplevelse noensinne, og jeg deler æren

Det er FA cup-runde i England, kamper der det på forhånd er store favoritter og nokså lav odds. Runden startet fredag kveld med kamp mellom Leicester og Sheffield United. Jeg har en følelse av at hver gang jeg setter penger på en Leicester-kamp, taper jeg pengene. At jeg fortsetter med Leicester-veddemål er sjølpining.

Jeg tømte spillekontoen min hos Comeon.com på en del tusen kroner på Leicester-seier. Oddsen var 1,40. Mitt resonnement var at det er lenge til neste Leicester-kamp og at Premier League-laget stilte med det beste laget. Leicester på sitt beste slår Sheffield United ni av ti ganger, var min antakelse.

Jeg kunne skrevet mye rart om baben, men ettersom jeg beskytter privatlivet mitt maksimalt uttrykker jeg kun at hun så fantastisk ut fredag kveld. Dersom jeg booket modeller, ville jeg tegnet avtale med henne. Hun kan profilere alt fra undertøy til frokostblandinger. Det eneste kjente området hun har et forbedringspotensial, er på sokker. Ja hun elsker svært fargerike sokker, mens det naturlige er sokker med få og mørke farger. 

Hun sørget for at vi vant penger på liveoddsen i kampen mellom Juventus og Tottenham, en bloggpost fra tirsdag 13. februar. Fredag kveld var vi enige om at vi skulle satse alle pengene fra Coolbet-kontoen på Leicester-seier på liveoddsen når baben ville. Det var 0-0 ved pause. Oddsen hos Coolbet var 1,60. Hvis jeg fikk bestemme, ville jeg satt pengene på hjemmeseier ved pause. Jeg hadde jo troen på Leicester, og satte alle egne penger på hjemmeseier. Baben ba meg vente, vente gange lenge. Oddsen steg sakte, men sikkert mens 2. omgang pågikk. På 1,91 ba hun meg sette penger på Leicester-seier. Noen minutt etter at veddemålet var inngått skåret Leicester og sluttresultatet ble 1-0. At hun drøyde og drøyde til oddsen var 1,91 før vi satset pengene, er til nå min beste Leicester-opplevelse.

Det ble en svært innbringende fredag kveld hos spillselskap med lisenser i utlandet. Jeg har så mye egne penger hos Comeon.com akkurat nå, at jeg frykter jeg blir feig i ettermiddag. Jeg ønsker å finne én kamp og vil sette alle pengene på kampen. Om jeg gjør dette, er noen timer før avspark svært usikkert.

Gambling beriker livet. Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar