En kompis var sikker på at han skulle vinne over 800 millioner kroner, men en finne vant

Mens jeg er den mest rasjonelle personen du kjenner, har jeg venner som er urasjonelle. Det har definitivt sin sjarm. I ettermiddag hadde jeg og en kompis en lang samtale. Kompisen var sikker, altså hundre prosent sikker på at han skulle vinne førstepremien i Eurojackpot på over 800 millioner kroner. Han fortalte hva han skulle bruke pengene til, noen grovsaker og noen litt mer alminnelige innkjøp.

Jeg drømmer også om den store gevinsten, men legger aldri skjul på at jeg aldri vinner den store premien i Norsk Tippings spill. Vinnersjansene er tilnærmet null. Det artigste med spillene, er de deilige tankene om gigantiske gevinster. Tankene er så fantasifulle og deilige, at det er verdt pengene jeg bruker på spillene. Jepp, jeg skal blant annet bygge turnhall.

Det var én person i Finland som stakk av med førstepremiepotten på 880 millioner kroner. Sykt mye penger! Finnen får en fabelaktig fredag kveld!

En nordmann vant over 37 millioner kroner etter at mannen sikret seg annenpremien fredag kveld. Den heldige norske vinneren er fra Klepp kommune i Rogaland, ifølge Norsk Tippings nettsted.

Det går noen uker før Norsk Tipping igjen kan lokke med gigantiske potter i Eurojackpot. Heldigvis for private aktører som konkurrerer mot det statlige selskapet. Inntil neste superpott skal jeg og baben kose oss med oddsen i morgen, og der skal vi vinne!

Spill og gambling beriker livet. Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar