En gave fra «gud»

Når jeg får inn slike veddemål er tankene etterpå at jeg burde satset mer penger. I går kom en gave fra «gud».

Nei, jeg har ikke blitt religiøs. Jeg er svært rasjonell, men gave fra «gud» er en god beskrivelse på en gavepakke fra spilleselskap.

Sent lørdag kveld var det La Liga-kamp mellom Malaga og Valencia, bunn mot ett av topplagene. Ved pause oppdaget jeg at Malaga ledet 1-0, og Malaga vinner svært sjelden. Valencia er ett av lagene som har imponert i Spania denne sesongen, selv om formen har vært litt bob-bob de siste ukene. Ettersom liveoddsen hos Comeon.com var 4,75 ved pause, ble fristelsen for stor. Unge Solvik satte en sum på borteseier og veddemålet gikk inn. To Valencia-mål i løpet av fem minutt på tampen av 2. omgang, sikret noen tusen kroner til på spillekontoen hos Comeon.com.

Liveodds er skummelt, men kan være spennende og innbringende. Det eneste som dagen derpå er litt irriterende, er at summen jeg satte på Valencia-seier burde vært større.

Nye muligheter i dag, muligheter unge Solvik skal benytte seg av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar