Brukte en del av overskuddet og herregud det ble spennende

Gambling beriker livet, noe skribenten opplevde lørdag kveld. Det ble noen ufattelig spennende minutt, helt til Man City tok helt av og knuste Leicester i Premie League-kampen som hadde avspark klokken 18:30. 

Den viktigste kupongen ble levert inn til kampene lørdag ettermiddag. Jeg tømte spillekontoen på Swansea-poeng mot Burnley og Wolverhampton-seier mot Q.P.R. En konto med en brukbar mengde penger økte verdien mellom klokken 16:00 og 17:45 lørdag ettermiddag. 

Jeg brukte litt av overskuddet, en middels stor sum basert på skribentens spill-økonomi, på to av kampene lørdag kveld. Uavgjort mellom Man City og Leicester med City-handicap på minus to mål, pluss over 3,5 mål i kampen mellom Bayern München og Schalke 04. I en lang periode var kupongen nesten inne, jeg manglet kun ett mål i den tyske kampen. Herregud, så spennende. Jeg kunne knapt sitte rolig i stolen. Det endte med tapte penger, men opplevelsen vil jeg ikke vært foruten. 

Denne underholdningen vil norske politikere nekte meg gjennom en uforståelig restriktiv og proteksjonistisk spillpolitikk. 

Jeg er klar for nye veddemålsopplevelser i dag, og utvalget innenfor fotball er godt hos de internasjonale selskapene. 

Andre bloggerposter i dag: Baben finner ikke veddemål og OL-kommentar fra en gambler. Nå skal jeg bruke tid på dagens veddemål hos Comeon.com. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar