FA Cup er vanskelig

Baben synes oddsen i helgen er vanskelig, så vanskelig at hun nekter å være med på veddemål. Det hjelper ikke med alle komplimentene jeg kommer med, kompliment om lårene, rompa, smilet og sokkene. Det med sokkene mener jeg ikke helt, hun har mange sokker med merkelige fargekombinasjoner.

Med tanke på min egen oddskupong i går, var hun smart. Det ble tapte penger på Stoke og Wolverhampton. Ingen av lagene vant. FA Cup er vanskelig for oss som liker fotballveddemål, etter min mening.

Vinner West Ham og Arsenal i ettermiddag, tar jeg tilbake de tapte pengene og vel så det. Om begge lagene vinner? Tvilsomt! Det blir uansett en spennende ettermiddag med kamper fra den tradisjonsrike turneringen i England.

Spillreklame
Det er Viasat som har de norske rettighetene til FA Cup-kampene, altså de samme TV-kanalene som viser Champions League-fotball. Fotball på viasatkanaler, kanaler med tilholdssted i utlandet, betyr spillreklame mellom kampene. At en del av befolkningen i Norge hisser seg opp over reklame for spillselskap, er uforståelig. Ser en bort fra den proteksjonistiske spillpolitikk er det ingen ting som skiller spillreklame fra andre snutter som sendes på tv. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar