Er fryktelig negativ til Man Utd

Etter at vi, altså meg selv og hun jeg spiller sammen med, tapte litt for mye penger på oppgjøret mellom Manchester United – Southampton, blir jeg irritert av å tenke på Man Utd. Etter kampen sa jeg til noen av barna i familien, meld dere heller inn i et rødt ungdomsparti enn i supporterklubben til Man Utd. Barna rope «yeeees» og jublet. Jeg vet ikke helt hva det har å si for familiens politiske framtid.

Jeg synes Man Utd har én av Europas beste managere og fantastiske spillere. Likevel er det lavt tempo, og mange støttepasninger bakover på banen. Sikkert greit spill for ihuga Man Utd-supportere, men for oss som gjennom oddsen er avhengige av skåringer er det deprimerende fotball. Det er «sirup-fotball» av et lag som bør kunne mye bedre!

2018 starter med fotball fra Premier League, perfekt start på året. Ett av høydepunktene i dag er Everton mot Man Utd. Ettersom Man Utd-spillerne har brukt lite krefter i et hektisk juleprogram på grunn av «siruo-fotball», har jeg faktisk tro på en fantastisk kamp i kveld og Utd-seier. Dessuten innbyr Goodison Park i flomlys til festaften!

José Mourinho har ikke vunnet på fire kamper, siden 17. desember. Det tror jeg irriterer Man Utd-manageren.

Everton har heller ikke imponert de to siste kampene, selv om 0-0 mot Chelsea på lillejulaften var et godt resultat.

Om jeg setter penger på Utd-seier blir bestemt på dagens trimtur. Det frister, men Man Utd er Man Utd.

Odds fra utvalgte spilleselskap på hjemmeseier, uavgjort og borteseier:
Betsson: 5,70, 3,50, 1,78.
Comeon: 5,50, 3,50, 1,74.
Expekt: 5,25, 3,40, 1,75.
Nordicbet: 5,70, 3,50, 1,78.
Unibet: 5,40, 3,60, 1,78.
Coolbet: 5,77, 3,60, 1,82.

Avspark på denne kampen klokken 18:30, men det er kamp klokken 13:30 og kamper klokken 16:00. Det er TV 2 Sport Premium som viser Premier League-fotball. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar