Oddskupong over to dager

Jeg vet at jeg liker at det er spennende, gjerne veldig spennende over en kort periode. Når perioden er over bør situasjonen være avklart. Derfor har jeg nesten aldri oddskuponger over flere dager, selv om det kan være økonomisk gunstig med fordeling av kamper over flere dager.

Jeg holdt meg unna oddsen i går og i dag, men baben overtalte meg til at vi skulle levere inn en oddskupong sammen; eller bruke pengene vi hadde på spillekontoen. Med de øynene, det smilet og litt hud, fikk hun en ganske enkel oppgave da hun overtalte meg.

Vi satte alle pengene på spillekontoen hos Coolbet.com på Man City-seier, en kamp vi fikk inn i går. I dag har vi Arsenal-seier i bortekampen mot Crystal Palace. Vinner laget til Arsène Wenger, kan vi notere oss et veldig hyggelig beløp på spillkontoen. Først skal Arsenal vinne. Jeg var ganske sikker i går, nå er jeg langt mer usikker.

Baben bare smiler og tror det går bra. Jeg blir mer og mer skeptisk jo nærmere avspark vi kommer. Det blir en spennende 4. juledag med deilig fotball fra Premier League.

Julen = fantastiske Premier League-dager
Julen er først og fremst en høytid i Norge, men for oss som liker fotball og Premier League er julen fantastisk. Det er mange kamper i løpet av få dager. Når kvelden er omme, kan vi glede oss til nye kamper den 30. desember. Eller vent litt; det er Championship-kamper allerede i morgen. Perfekt for oss som liker veddemål! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar