Flaks!

Etter en periode med uflaks, for det er uflaksen jeg husker best, hadde jeg flaks i går. Jeg tømte spillekontoen på to kamper, Midtjylland mot AGF Aarhus og Queens Park Rangers mot Brentford.

Den danske kampen gikk inn, lett som bare det. Midtjylland vant 4-0.

Den engelske kampen hadde jeg egentlig gitt opp, og jeg regnet pengene som tapt. Brentford ledet 0-2 ni minutt før slutt. I de siste spilleminuttene skåret Queens Park Rangers to ganger og jeg kunne juble ettersom jeg hadde Queens Park Rangers-poeng i Championship-kampen mot Brentford.

Det er en perfekt fotballkamp når det er spennende til dommeren blåser sluttsignalet. De siste overtidsminuttene var magiske for oddspilleren Solvik.

Tirsdag og onsdag kveld er det Premier League-kamper i England. Jeg leter etter ett oppgjør i kveld, et oppgjør jeg tømmer spillekontoen på.

Gambling beriker livet, enkelt og greit! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar