Kjenner at tusenlappene forsvant

Jeg kjenner på humøret i dag at tusenlappene forsvant fra spillekontoene i går. Det er greit at jeg har en dårlig følelse, for full skjerping neste gang jeg inngår veddemål. Nå må det sies at selv om jeg tapte mye penger i går, er utgangspunktet langt fra ille. Når jeg setter inn penger på spillekontoene, er det relativt små beløp som blir satt inn. Sakte, men sikkert bygger jeg beløpene opp.

Jeg tømte Comeon-kontoen min på Arsenal-seier og Everton-seier. Arsenal vant og Everton-tapte. Det ble dyrt for meg, men store deler av Everton-kampen var spennende. På en måte fikk jeg jo valuta for pengene i form av en veldig spennende kamp.

På liveoddskontoen hos NordicBet vant jeg litt innimellom, men da Rosenborg-kampen var over klokken 21:45 var kontoen tom. Det har vært mye artig for tusen kroner i noen uker. Liveodds vet jeg er risikosport. At pengene forsvinner på denne aktiviteten er langt mindre irriterende enn vanlige oddskuponger hos Comeon.com.

Mens pengene rant ut av kontoene, kom det et fryktelig sexy bilde på Snapchat fra ei dame i lokalsamfunnet. Bildet ga jubel i Turngata 13, til tross for motgang i fotballtipping. Det er viktig å glede seg over de små ting når mye annet går galt!

Nå er det pause i ligaspillet på grunn av landskamper. Det er helt i orden. Det er greit med nedkjøling på oddsen etter en periode med høye innsatser. Under landslagsperioder spiller jeg lite, kanskje ikke i det hele tatt. Det skal bli godt med 13 dager pause fra fotballtipping.

Det var for øvrig en fryd med Ivar Hoff i fotballekstrastudio i går. Han skjøt i en periode vilt på Norges Fotballforbund, skudd som traff blink hver eneste gang. Heia Ivar Hoff! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar