Har egen konto for liveodds

Hadde ikke en eier av en rørleggerbutikk forklart meg hvor spennende det er med liveodds, ville jeg trolig aldri satt penger på fotballkamper som har startet. Liveoddsinteressen har gått i bølgedaler, men herregud hvor spennende det er å være pålogget internett og sette penger på kamper som spilles.

Jeg har tapt mye penger på liveodds, så mye at jeg har skaffet meg egen konto slik at jeg har en oversikt over hvor ille det egentlig er. Veddemål der oddsene varierer fra minutt til minutt, er sykt spennende. Det gir kick, det er dop!

I går under Chelsea – Man City brukte jeg som vanlig kontoen hos NordicBet, og satte i begynnelsen av kampen penger på uavgjort ved pause. Det veddemålet gikk inn. Litt ut i 2. omgang satte jeg penger på under 1,5 mål. Da Man City skåret cirka 20 minutt før slutt, var jeg sikker på at jeg skulle tape pengene. Sluttresultatet ble 0-1. og jeg hadde en fantastisk liveoddsdag i går.

Jeg satte inn tusen kroner på NordicBet for et par uker siden. Det beløpet har økt betraktelig, men jeg vet at «easy come, easy go». Jeg er klar for mer liveodds i dag, først og fremst på kampene Newcastle – Liverpool og Rosenborg – Sarpsborg 08.

Denne søndagen kommer til å bli spennende!

Vanlige veddemål
På vanlig oddsspill har jeg i dag tømt spillekontoen min hos Comeon.com på to kamper; Arsenal-seier mot Brighton og Everton-seier mot Burnley. To såkalte sikre kamper, selv om ingen ting er sikkert i fotball.

Vinner «mine» to lag, er jeg klar til nye veddemål når norsk fotball starter i kveld. Dersom jeg taper penger er jeg i skrivende stund usikker på hva jeg gjør foran avspark klokken 18:00. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar