Har omtrent tapt alle veddemålene denne uken

Sjelden har selvtilliten i veddemål vært så lav som akkurat i dag. Etter en elendig uke på oddsen, en uke med mange kamper, er forventningene ganske lave. Jeg har i én uke tapt på alt jeg har spilt på. Det skal omtrent være umulig!

På oddsen har jeg satset ett beløp på én Premier League-kamp. Oddsen er god. Vinner laget jeg har satset på, blir ikke uken så verst økonomisk tross alt. Blir det uavgjort eller borteseier, er denne uken den verste på veldig lenge.

Tippekupongen, en fin tradisjon 
Tippekupongen er en fin tradisjon, selv om jeg ofte ender på ni rette. Finner du kampene jeg muligens bommer på og leverer inn en kupong, kan du muligens få utbetaling fra Norsk Tipping. Selv om tippekupongen er et minusprosjekt de lux, er det hyggelig å se på kupongen mens resultatene tikker inn. Tippekupongen til Norsk Tipping vil ikke jeg være foruten, selv om jeg ønsker ny spillpolitikk med offisiell konkurranse på det norske markedet.

Blir det ni rette tippetegn i dag også? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar