Turngruppa sendte videoer fra en turnhall

Jeg har lovet Gøril Sedeniussen, at dersom jeg vinner mange millioner kroner i Eurojackpot skal jeg bygge turnhall til henne i Honningsvåg. Jeg vinner sikkert aldri så mye penger, men lovnaden står ved lag.

Jeg har ikke et spesielt forhold til turngruppa i HT & IF, men jeg har et forhold til HT & IF etter mange års medlemskap og tillitsverv. Jeg synes turngruppa gjør en imponerende jobb i en idrettshall som er overbooket i Honningsvåg.

I helgen var HT & IF-representanter på et arrangement i Oslo. I løpet av helgen strømmet det inn videoer og foto fra en veldig fin en turnhall, en hall kun brukt til turn.

Jeg lot meg imponere over videoene og bildene som turngruppas representanter sendte. Når jeg i tillegg hører engasjementet til søstrene «Johnsen» på videoene, blir jeg imponert over innsatsen Gøril og Line legger ned i gruppa. Små lokalsamfunn er avhengige av slike personer!

I kveld er det kjempepott i VikingLotto, en pott med 183 millioner kroner. Det er langt mer penger enn jeg trenger. Hvis jeg vinner alle millionene i kveld, kan turngruppa starte arbeidet med turnhall i Honningsvåg. Det er garantert. Ulempen er at jeg ikke vinner kjempepotten, men kuponger blir levert inn hos det statlige selskapet.

Sedeniussens hall i Honningsvåg, det ville vært kult det!

Innleveringsfrist klokken 18:00. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar