For lav odds på Nordlys

Før jeg logget på Nordicbet var jeg sikker på at jeg skulle sette penger på Nordlys-seier i kveldens kamp mot Turn. Da jeg oppdaget oddsen forandret jeg mening. Nordlys har et bedre lag enn Turn i år, men laget fra Karasjok er ikke så mye bedre som oddsen indikerer.

Hjemmeseier 1,33, uavgjort 5,35 og borteseier 5,00.

Kampen på Niitoguolba gress har avspark klokken 17:30. Perfekt ettermiddagsunderholdning!

Da Turn hadde besøk av Nordlys på Honningsvåg stadion i august, ble det hjemmeseier 4-3 i en veldig fartsfylt og spennende kamp. Én av de bedre kampene jeg har sett på stadion i år.

At internasjonale spilleselskap har breddefotball på oddsmenyen, gjør den lokale fotballen veldig interessant. Jeg synes det er spesielt å se fotball live, kamper der jeg kan tape eller vinne penger. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar