Sesongens første Premier League-veddemål

Å sette seg ned i godstolen med føttene på krakken og Robbie Williams-musikk over høyttalerne, kan koste penger. Det er ikke i denne stillingen jeg er mest fokusert. Samtidig er det jo bare penger; pengene skal sirkulere!

Jeg har akkurat gjort sesongens første Premier League-veddemål på oddsen. Det første av flere hundre veddemål i løpet av sesongen 2017/2018. Jeg gleder meg som et lite barn til avspark i England. Lite annen fotball er som Premier League.
Første kamp er Arsenal mot Leicester. Kompisen min Asle Heramb sitt lag starter Premier League. Det kommer til å hagle inn meldinger fra Hermab i løpet av kvelden. Asle Heramb er god, artig og irriterende på fotballmeldinger, spesielt når Arsenal gjør det bra.

Jeg har satset penger på Arsenal-seier. Jeg forventer gevinst. Ikke spesielt mye, men nok til at første kamp blir spennende.

Lykke til med sesongen, engelske fotballsupportere. Måtte Liverpool-vinne, og jeg tjene en liten formue de neste ni månedene! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar