Ketil Floer kunne knust meg i veddemål, men jeg takket nei

--Jeg kan få Tour of Norway for kids, til Honningsvåg. Det sa Ketil Floer, den lokale Joker-sjefen, til meg da jeg var innom butikken for noen uker siden.

Jeg kikket Floer dypt inn i øynene, slik jeg bruker å gjøre når han flesker til med vanvittige uttalelser. Mitt svar var: --Jau, jau.

--Skal vi vedde? Spørsmålet kom fra en uvanlig pågående Ketil Floer.

Vanligvis flesker han til med sang av ulik valør, men denne gangen ville han vedde. Jeg kikket Floer i øynene nok en gang. Jeg oppdaget det bredeste smilet jeg kan huske fra våren 2017, men klok av skade takket jeg nei til veddemål.

I dag sprakk nyheten, i alle for undertegnede, at Norges Sykkelforbund og Interspons kommer til Honningsvåg med Norges største sykkelarrangement for barn. Det blir konkurranse med kun vinnere i sommerbyen den 1. august. Klippen er teknisk arrangør for arrangementet.

Hvis alt som det bør gå i dag, får lyttere av Radio Nordkapp høre mer om arrangementet i dagens ettermiddagssending som er på lufta klokken 16:00.

Tour of Norway for kids, har jeg kun sett på tv tidligere. Nå kommer begivenheten til sommerbyen. Hurra! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar