Hun strippet til Samantha Fox

Fordelen med å være en av Norges mest liberale menn, er at jeg har et spennende nettverk med andre liberalere. Kjente og ukjente personer som gjør livet rikere.

Herregud, jeg var jentesur i går. Mens jeg satt og jobbet i går kveld, tapte jeg formidabelt med penger på europacupkampen til Man Utd på Old Trafford. Magefølelsen var ikke god før kampen, og det gikk som jeg trodde noen timer før kampen. Om jeg ville gjort veddemålet på nytt hvis jeg vet det jeg vet i dag? Ja, jeg tror det! Det var så sykt spennende. Det gir en rus som er vanskelig å sammenligne med noe annet. Jeg spiller på oddsen på grunn av de enorme opp- og nedturene spillet gir.

Sent i går kveld, etter kampen og mens jeg satt og jobbet, var det ei som tok kontakt. Jeg kom første gang i kontakt med henne etter et radioprogram på NRK. Hun skjønte at jeg var i ganske dårlig humør, og spurte som venner gjør: --Hva kan jeg gjøre for deg?

Hva kan jeg gjøre for deg? Når en gutt på 23årognoe for et sånt spørsmål, svirrer tankene i hodet. Jeg sa: --Stripp til Samantha Fox!

Etter mitt svar lo vi begge. Hun forsvant fra kameraet og ble borte et par minutt. Etter to minutt hørte jeg Touch me med Samantha Fox over høyttalerne og til synet i skjermbildet kom hun inn i mørk topp og skinnbukse. Jepp, det ble et danse/strippeshow mens jeg lo, jublet og klappet meg på magen! Så fort kan jeg glemme tap av formidabelt med penger på oddsen, på et Utd-lag som har stinket denne sesongen.

Nye muligheter
I helgen må jeg gjøre nytt innskudd på spillekontoen, trolig hos Comeon.com. Det er nye muligheter for veddemål hos internasjonale aktører som ønsker lisens i Norge. Jeg er mer enn klar for ligarunder i mange europeiske land. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar