Jubel, trampe i gulvet og jubel igjen

Jeg elsker rusen oddsen gir. Jeg spiller i perioder hardt, altså med mye penger på veddemålene, men starter alltid med et lite innskudd på spillekontoen hos internasjonale spilleselskap som ikke har konsesjon i Norge. Etter et par dager med tap, var konsentrasjonen på topp da jeg valgte ut dagens to kamper.

Jeg valgte Stoke-seier mot Hull og Everton-seier mot Burnley, begge kampene fra den deiligste ligaen i verden etter min mening. Da jeg valgte kampene, visste jeg ikke at TV2s Premie League-kanal skulle vise oppgjøret mellom Everton og Burnley. Når oddskampene går på TV, gir det en ekstra dimensjon til fotballettermiddagen og fotballkvelden.

Det startet slik det skulle. Stoke tok ledelsen etter kun seks minutt spill. Statistikken fra BBC tydet på en kjedelig, men jevn kamp. TV-kampen derimot ga meg nerver. Burnley var gode på Goodison Park og kunne scoret et par mål før pause. Etter 45 minutt spill var jeg usikker på om jeg hadde valgt riktig kombinasjon fra Comeon.com.

2. omgang startet som et godt fyrverkeri. Everton tok ledelsen helt i begynnelsen av omgangen. Jeg reiste meg fra stolen og kom med kjærlighetserklæring til målskåreren Phil Jagielka. Mer gay enn jeg var etter 49 minutt spill har jeg ikke vært på lenge! Mens jeg jublet, og ja; jeg jublet en stund, scoret Hull. Dermed var det 1-1 i mitt andre veddemål. Jeg har sluttet med bannskap, men jeg tror det kom ett par ord jeg ikke skal gjenta. Mens jeg deppet utlignet også Burnley. Jeg kunne trampe i gulvet med god grunn.

Fra vel 65 minutt av kampene, gikk det strake veien til himmelen. Stoke scoret to mål til. Det samme gjorde Everton, og min oddskupong var inne etter fire jubelbrus og dyrkelse av målskårerne til Stoke og Everton.

Opptur, kraftig nedtur og ny opptur, gjorde lørdag ettermiddag perfekt for meg. Nå står det igjen litt penger på spillekontoen, nok til at morgendagen kan bli en heftig opplevelse for unge Solvik.

Fotballveddemål beriker livet! Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar