I dag skjer det på Lerkendal

Vi har startet på en fotballettermiddag som er spennende. Jeg ser først og fremst fram til kampen mellom Rosenborg og Molde på Lerkendal.

Det er Eurosport Norge som viser toppkampen fra Eliteserien.

Når lagene marsjerer ut på Lerkendal om noen timer, er det storebror som møter lillebror til dyst. Det er stor rivalisering mellom supporterne. Hvis spillere på Rosenborg og Molde blir spurt foran sesongen hvilken kamper de aller helst vil vinne, vil Rosenborg-spillere svare Molde og Molde-spillere svarer Rosenborg.

De ti siste kampene mellom lagene:
2016 Molde 1-3 Rosenborg
2016 Rosenborg 3-1 Molde
2015 Molde 1-0 Rosenborg     
2015 Rosenborg 1-1 Molde
2014 Molde 3-1 Rosenborg     
2014 Rosenborg 0-2 Molde
2013 Molde 4-2 Rosenborg (cup)
2013 Molde 1-0 Rosenborg     
2013 Rosenborg 0-0 Molde
2012 Molde 2-0 Rosenborg     

Hun jeg spiller odds sammen med har satset pengene på Rosenborg-seier. Jeg har i tillegg lagt på Liverpool, og har Liverpool på min egen kupong. Jeg gleder meg til avspark!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar