Enorm gevinst for lav innsats

Det er vanskelig, men lar seg gjøre å vinne store gevinster på oddsen for lav innsats. Stian Kristiansen fra Honningsvåg har på en side på Facebook lagt ut to kuponger, én fra mars og én fra april.

På mars-kupongen ble gevinsten 31 325 kroner, og på april-kupongen kunne Kristiansen juble for 21 101 kroner. Han satte hundre kroner på sju og seks kamper hos Norsk Tipping. Godt gjort!

Det er mange, veldig mange, som spiller slik Stian Kristiansen gjorde, nemlig et utall av kamper og lav innsats. Som oftest går det galt med én eller et par kamper. Når alle kampene går inn med en totalodds på 200 og 300, er det ekstra herlig.

Jeg spiller sjelden slik; eller det har hendt at jeg i tillegg til vanlig opplegg leverer inn en kupong til 100 kroner med veldig høy odds. Jeg kan kun huske at én slik kupong har gått inn, og det ble fortjenesten over 8 000 kroner. Det gir kongefølelse.

I dag har jeg tømt kontoen hos Comeon.com på Man Utd-seier i bortekampen mot Sunderland og Strømsgodset-seier i hjemmekampen mot Aalesund. Oddsen ble 2,10, nok til at jeg får en spennende ettermiddag og kveld. 

Hun jeg spiller med har ikke våknet. Jeg antar det kommer én eller to kamper fra henne i løpet av dagen. Veddemål hos Betsson.com. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar