En gave fra «gud»

Etter et par dager med tap på oddsen, gikk jeg gjennom oddsprogrammet til Comeon.com. Jeg skulle egentlig ikke spille mer i dag, helt til jeg oppdaget at spilleselskapet hadde satt oddsen 3,20 på Chelsea-seier i semifinalen mot Tottenham på Wembley. Jeg måtte se to ganger på tallet. 3,20 på Englands beste lag, er en gave fra «gud». Jeg bestemte meg raskt, like før avspark, at dette veddemålet måtte jeg få med meg. Et par dager med tap på oddsen, er allerede snudd til et helt greit overskudd på grunn av gaven fra «gud».

Det var en god kamp og det var spennende lenge, helt til Chelsea gikk opp til 4-2. Da ble jeg sikker på gevinst. Den følelsen, følelsen av penger som kommer inn på konto, slår det aller meste. Hun skal være bra fin for å slå følelsen av økonomisk gevinst på oddsen. Nam! :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar