Bruker katta Betsson.com?

Jeg har aldri lagt skjul på at jeg elsker katta til FrP-politiker Lene Bjerkan Langemyr. Katta er en ordentlig FrP-katt. I motsetningen min store homofile mons, er FrP-katta aktiv på mange felt. I dag lærte jeg noe nytt om katta jeg beundrer, nemlig at FrP-katta bruker tid på internasjonale spilleselskap på internett.

I en hel serie av snap fikk jeg fulgt kattas kamp for penger på internett. Det var en artig affære. Jeg skulle ønske min store, homofile mons på elleve kilo var i slekt med FrP-katta. Jeg vil også ha en katt som oddser gjennom den bærbare datamaskinen. Slike katter er smarte katter!

Jeg stilte matmor Bjerkan Langemyr noen spørsmål i forbindelse med kattens nettaktivitet. Det første spørsmålet var hvorfor katta bruker datamaskinen?

--Katta synes matmor jobber mye, var svaret fra den mørke skjønnheten.

Hvilke kamper har katta valgt?
--Ingen kommentar, sa Bjerkan Langemyr.

Har katta de samme favorittlagene som du har?
--Klart, sier den stolte katteeieren.

Skribenten innbiller seg at Lene Bjerkan Langemyr liker Arsenal og Tromsø IL, men er ikke helt sikker egentlig. Hun burde heie på Liverpool og Rosenborg!

Siste spørsmål til FrP-politikeren var om katta ønsker ny spillpolitikk?
--Klart, var svaret fra Bjerkan Langemyr.

FrP ønsker et lisenssystem med konkurranse i markedet, helt i tråd med ønsket til de største spilleselskapene som ønsker et regulert norsk marked. Øyvind Korsberg argumenterer godt på E24. Det samme gjør Atle Simonsen på Dagbladet.no. 

En av mange snap. Vil tro FrP-katta fintenker akkurat her. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar