Duoen i Nordkapp Odds og Utvikling, altså Kjell Andreassen og Solvik på cirka 71 grader nord, var ikke spesielt happy onsdag kveld. På en oddskupong manglet vi like før slutt to skåringer i kampen Real Madrid – Manchester City, og ett av målene måtte være til hjemmelaget.
Like før slutt skåret Real Madrid to ganger. Solvik og Andreassen slapp jubelen løs, den høyeste og lengste jubelen denne uken. Nam!
Herregud, så rått!
Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar