Harry Vollen misliker sterkt mitt ord nam. Jo mer han misliker det, jo hyggeligere synes jeg ordet blir. Nok om det!
Vollen er imponert over min vinnende rekke på oddsen. Mens pengene har strømmet inn på min spillkonto, har han blandet økonomisk resultat. Forskjellene på oss er at han elsker liveoddsen, og liveodds kan være skummelt, og bruker Norsk Tipping. Jeg derimot synes ikke staten skal være en aktør i spillmarkedet.
Tidligere denne uken kom han innom kontoret for litt tullprat, noe som alltid er hyggelig. Vi bestemte oss for å spille litt på oddsen sammen. Første kupong skapte vi sammen og tapte pengene. I dag var det hektisk, så vi nådde aldri en prat. Jeg fikk en SMS med dagens objekt. Jeg satset et på forhånd bestemt beløp og oddsen gikk inn.
Harry Vollen valgte over 2,5 mål i kampen Jagiellonia Bialystok - Legia Warszawa. Sluttresultat 2-2. Nam!
Takk for gevinsten, Harry Vollen
Solvik og Solvik/Kjell Andreassen i Nordkapp Odds og Utvikling, hadde spillpause i dag. Det fungerte godt, selv om kvelden er litt kjedeligere enn den burde vært.
Spill gjør livet litt artigere!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar