På grunn av pandemien ble det ikke turnering i Honningsvåg i 2020 og 2021. At det i år er arrangement betyr mye for den lokale fotballklubben, ikke minst økonomisk. Det ligger mye penger i en fotballturnering.
Det er påmeldt lag fra Honningsvåg, Lakselv, Hammerfest, Alta, Kjøllefjord og Mehamn.
Skribenten skal i flerbrukshallen i løpet av dagen, kun for å se ekte idrettsglede.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar