Dette er artig!

På grunn av pandemien ble det ikke turnering i Honningsvåg i 2020 og 2021. At det i år er arrangement betyr mye for den lokale fotballklubben, ikke minst økonomisk. Det ligger mye penger i en fotballturnering.

Det er påmeldt lag fra Honningsvåg, Lakselv, Hammerfest, Alta, Kjøllefjord og Mehamn.

Skribenten skal i flerbrukshallen i løpet av dagen, kun for å se ekte idrettsglede.

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar