Coolbet-spillere tror Odense vinner

Cupkamp i Danmark i kveld, oppgjør mellom Odense – SønderjyskE.

25 minutt før avspark var det omsatt for kroner 13 987 på 1, x og 2.

Nærmere 100 prosent av innsatsen var satt på Odense-seier.

Det var foretatt 426 spill på 1, x og 2.

Avspark klokken 18:00. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar