En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Avaldsnes fikk tre poeng
Den
27. april ble toppseriekampen Kolbotn – Avaldsnes. Oddsspillere som satte penger
på kampen, tapte ikke pengene. Bookmakerne satte spillet til 1,00.
Denne
uken ble det kjent at Avaldsnes fikk seieren. Resultatet ble fastsatt til 0-3.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar