En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Vær en god taper!
I
påsken kommer mange til å spille brettspill, hygge for familie og venner.
Skribenten har et godt råd til spillerne: Vær en god taper!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar