Frank Robert Turi fikk selv knipseautomaten da automatforbudet ble innført. Nå er han klar til å selge den for den riktige prisen, ifølge iFinnmark.no.
--Det tikker stadig inn meldinger, og jeg har fått et par bud på mange titalls tusen kroner, sier Frank Robert Turi til iFinnmark.no.
Kautokeino-mannen la ut til salg en såkalt knipseautomat fra Røde Kors på kjøpe-selge-bytte-sider på Facebook mandag, og interessen for automaten som mange kjenner igjen fra ferger, kafeer og andre samlingssteder på 1980-, 1990- og 2000-tallet, har vært stor.
Prisen Turi har satt på automaten er 80.000 kroner. Prisen er satt med bakgrunn i andre priser fra Finn.no.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar