En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Mye NM-poker i sosiale medier
Utenlandske
spillselskap poster i disse dager mye fra NM i poker i Dublin. Det er mange
oppdateringer fra pokermesterskapet på Twitter.com, Facebook.com og Instagram.
Det
er spesielt artig å se bildene fra norgesmesterskapet!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar