Hvis Solvik heiet på en annen klubb enn Liverpool, ville penger blitt satt på Villareal-seier (Oddsen er skjev)

Til tross for lav odds har mange Coolbet-spillere satt penger på Liverpool-seier i kveldens Champions League-kamp mot Villareal.

Én time før avspark var det omsatt for kroner 605 887 på varianten 1, x og 2.

92 prosent av innsatsen var satt på Liverpool-seier.

Det var foretatt 27 984 spill, og 23952 av spillene var plassert på Liverpool-seier.

Kampen blir trolig mer spennende enn oddsen indikerer.

Avspark klokken 21:00. Nam!

Solvik og oddsen

Hvis jeg ikke holdt med noen av lagene, ville jeg satt penger på Villareal-seier eventuelt dobbeltsjanse x2. Rett og slett fordi oddsen er skjev, den er lav på Liverpool-seier og veldig høy på Villareal-seier. Ettersom jeg heier på Liverpool og tror/håper det blir hjemmeseier, ble det penger på de røde i dag.

Solvik og Andreassen i Nordkapp Odds og Utvikling, har i tillegg til Liverpool-seier penger på Atalanta-seier og Middlesbrough-seier. Spill gjør livet litt artigere!

Jeg følger kveldens fotball fra radiostudioet og radiobingo i Radio Porsanger. Både fotballen og bingoen kommer til å bli ekstremt spennende. Nam! Jeg elsker spill, hygge og underholdning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar