Fra formann til leder

I flere tiår har det vært debatt i FpU, debatt om å endre ledertittelen fra formann til leder. Nå er det endelig vedtatt.

Formann er utdatert og gammeldags. I et samfunn der mange av oss ønsker likestilling, er leder en mye bedre betegnelse. Leder kan muligens dra nye medlemmer til Fremskrittspartiets Ungdom.

FpU avholdt landsmøte i helgen.

Det var nok kult i gamle dager å kalle seg formann, noe skribenten også gjorde på 90-tallet. Den tiden er forbi!

Solvik skriver om politikk

Denne artikkelen ble skrevet på grunn av en avtale med en leser om en politisk artikkel hver dag med fokus på liberal og god politikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar