Nordkapp Odds og Utvikling, altså oddsspillene til Kjell Andreassen og Solvik på cirka 71 grader nord, er i gang selv om det er påske. Ved inngangen til høytiden snakket vi sammen på telefon. Det første Andreassen sa i samtalen var at jeg kunne gratulere han med årets første skitur. Mitt oppfølgingsspørsmål var ikke om det var en fin tur eller noe slikt. Nei, jeg spurte om han ble skadet? Han sa nei!
Det er ikke bare penger og pengespill som er tema når Solvik og Andreassen snakker sammen.
Ja, vi kommer til å snakke sammen i dag også. Det kryr av godbiter i oddsmenyen! Nam!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar