Lørdag kveld da Nordkapp Odds og Utvikling, Solvik og Kjell Andreassen på cirka 71 grader nord, skulle oppsummere dagen med veddemål, kikket Andreassen på TV2 Sport og sendingen fra Poker NM i Dublin.
Han lot seg fascinere av TV-sendingen.
Om Andreassen spiller poker? Nei, ikke så vidt jeg vet.
TV2 har dekket NM i poker på en forbilledlig måte!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar