Det er ikke mange politiske demonstrasjoner eller markeringer skribenten deltar på. Som voksne har dette blitt nedprioritert av ulike årsaker. Som yngre var dette en naturlig del av den politiske virksomheten til unge liberalister.
I dag skal jeg på markeringen for støtte til folket i Ukraina, i Honningsvåg på cirka 71 grader nord. Arrangementet er et samarbeid mellom blant annet Nordkapp kommune og frivilligsentralen.
Jeg håper de mange Ukraina-markeringene i Norge, skyter fart i debatten om NATO i SV. Det bør uansett politisk tilhørighet være full oppslutning om NATO i Norge. Så får museumsvoktere og andre som lever i en fantasiverden, samle seg rundt Rødt.
Nei til krig! Ja til frihandel og samarbeid!
Solvik skriver om politikk
Denne
artikkelen ble skrevet på grunn av en avtale med en leser om en politisk artikkel
hver dag med fokus på liberal og god politikk.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar