Lise Klaveness ble historisk på søndag. Hun er den første kvinnelige fotballpresidenten i Norge. Hun ble valgt med akklamasjon på fotballtinget.
I et større intervju med TV 2 pekte den nye fotballpresidenten på internasjonal idrettspolitikk som et av NFFs viktigste fokusområder framover. Det er spennende!
Lise Klaveness er i tillegg så smart at hun bør forberede bevegelsen på at enerettsmodellen er en gammeldags og dårlig modell for spillpolitikk. Om hun gjør dette? Vet ikke! Enerettsmodellen har solid flertall i fotballforbundet.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar