Som liberaler mener skribenten at det beste virkemidlet mot spilleproblem er ny og liberal spillpolitikk. Enerettsmodellen er dårlig sosialpolitikk!
Regjeringens handlingsplan mot spilleproblem skal sikre at det blir jobbet langsiktig, systematisk og målrettet med å forebygge spilleproblem. Den nye planen gjelder i fire år fra i år til 2025.
Undersøkelser, informasjonskampanjer og mer forskning, er blant tiltakene i handlingsplanen.
En liberal spillpolitikk er god spillpolitikk og politikken blir aldri for liberal!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar