Fotballforbundet gir penger til Røde Kors

Norges Fotballforbund har gitt 500 000 kroner til Røde Kors og hjelpearbeidet i Ukraina. 

Nyheten ble offentliggjort lørdag formiddag av avtroppende fotballpresident Terje Svendsen under forbundstinget som ble gjennomført i helgen.

Norges Fotballforbund, Toppfotball Kvinner, Norsk Toppfotball, Divisjonsforeningen, NISO, Norsk Supporterallianse, Norsk Fotballtrenerforening, Toppdommerforeningen og Fotballstiftelsen oppfordrer alle til å bidra til Røde Kors sitt hjelpearbeid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar