EA sparker ut russiske lag fra FIFA

Både klubber og landslag fjernes fra FIFA 22, FIFA Mobile og FIFA Online, ifølge Gamer.no.

Tidlig denne uken kunngjorde FIFA og UEFA at både russiske klubber og Russlands landslag var utestengt fra alle turneringer. Det etter den russiske invasjonen av Ukraina, som begynte i slutten av februar og har kostet mange menneskeliv.

EA melder at russerne heller ikke får være med på fotball i den virtuelle verden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar