Solvik, og Solvik og Andreassen i Nordkapp Odds og Utvikling, har tapt motbydelig mye penger på oddsen i dag. Eller tapt og tapt. Det er jo overskuddet siden innskuddet i august som ble mindre. Det verste er, selv om det er ille nok i seg selv at tusenlapper forsvinner, at vi ligger an til å bomme på seks av seks objekt. Det er forferdelig dårlig spilt, skikkelig elendig av oss. Dårlig spill går utover humøret og i dag har vi spilt katastrofalt dårlig.
Liberalere lever litt kulere enn andre. To bifile venninner ville trøste meg og gikk sammen i badekaret, og sendte video av hendelsen. Jeg ble jo egentlig mer forbanna. Misbruk av film! Istedenfor nakne kropper burde duoen sendt skinnbuksebilder. Jeg synes ikke nakenhet og jentesex er spesielt spennende, og er muligens litt sær.
Jeg fortalte Andreassen om videoen, at jeg ble mer forbanna. På en skala fra én til ti, var jeg nok allerede på ni i sinne før videoen kom i innboksen. Andreassen flirte av meg. Når regnskapsføreren ler av meg, er ikke situasjonen spesielt alvorlig.
Vi, altså Solvik og Andreassen, har satt sammen en ny kupong, med minimal innsats. Kun for hygge og underholdning utover kvelden.
Spill gjør livet litt artigere!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar