I dag har regjeringen invitert til pressekonferanse om koronasituasjonen, en pressekonferanse klokken 10:00. Nå bør regjeringen oppheve meteren og anbefalingen om bruk av munnbind.
Ettersom en stor del av befolkningen er vaksinert bør vi behandle covid-19 som en influensa. Vi må få en strategi hvordan vi skal komme ut av pandemien, og oppheve meteren er et naturlig neste steg.
La befolkningen få større ansvar, et ansvar de fleste av oss er klare for.
Solvik skriver om politikk
Denne
artikkelen ble skrevet på grunn av en avtale med en leser om en politisk
artikkel hver dag med fokus på liberal og god politikk.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar