Grønt lys for poker-NM i Dublin

Det blir poker-NM som planlagt i Dublin uken før påske. Det er konklusjonen arrangørene Frode Fagerli og JP McCann har kommet til etter strømmen av gode nyheter som har kommet fra land etter land den siste tiden, ifølge Poker.no.

Koronapandemien utvikler seg i retning av en influensa. Omikronvarianten er totalt dominerende og gir med et så høyt antall vaksinerte som det nå er, et så mye mildere sykdomsbilde enn deltavarianten at helsemyndigheter verden over sier at «dette takler vi».

Irland åpnet opp i januar, noe som var en forutsetning for poker-NM i Dublin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar